fredag den 10. december 2010

Truslen fra oven!

Ja det er nemlig rigtigt! En måge!

Den ser meget sød og uskyldig ud, men pas på! For det er den ikke!

Igår eftermiddags da jeg gik hjem af oplevede jeg nemlig noget jeg hidtil kun har set på tegnefilm :O

En måge kom flyvende ned fra oven og skyd med hvide klatter efter de mennesker der gik på gågaden. Den fløj tæt på mig.. altså lige imod mig, og jeg flyttede mig, fordi jeg ikke var sikker på dens flyveevner. Dette var skam godt nok, da jeg lige efter så en hvid klat komme i den retning, hvor jeg lige havde gået!

Personen der havde gået bag mig i egne tanker blev ramt af klatten, og hvis vedkommende nogensinde skulle læse det her så ville jeg gerne gøre opmærksom på at jeg ikke er i ledtog med den skydegale måge!

Så pas på derude og hold øje med himlen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar