mandag den 20. december 2010

Richard, Monse og Savage garden..

Richard d. 3

I går (søndag) skulle vi (dramaholdet) med skolen i tearteret for at se Richard d. 3. Vi var 4 tøser som havde aftalt at mødes før tid for, at spise sammen før vi skulle på teateret.. dette er en slags tradition :)

3 af os mødtes kl 13.00 og ventende så ellers pænt på den sidste indtil det gik op for os at hun var sneet inde i århus! Ohhhh! Dårlig planlægning af snevejr? ja det tror jeg da nok lige! Sukkerært hvis du skulle være i trivl så savnede vi dig..bare sådan lidt ;)

Anyway.. Efter al tøsesnakke og en masse flækken af grin så gik vi over til teateret til en forstilling der var hel fantastisk :D
Jeg havde forventet at det var en rigtig tudeforstilling eftersom historien jo ikke ligefrem er andet end trist. Dog var opsætningen dejlig enkel! Der var derudover leget med at få noget humor ind i det og det virkede! Personligt fandt jeg ikke stykke særlig forvirrende som mange jeg snakkede med bagefter, men det er måske bare fordi jeg er mig ;)

Tak for en skøn oplevelse!




Monse

I weekenden skulle jeg passe min far´s kærestes´s kat. Katten hedder Monse og vi blev super gode venner! Efter 5 mins bekendskab havde Monse nemlig fået hul på min pose med levende fisk -.-

Dryp dryp
Tidde "Er der ikke noget som drypper?"
                                           Dryp dryp
                                          Tidde "Ej hvad er dog det som....Oh nej"

Ingen fisk kom til skade! De blev reddet og overflytte til en skål hvor de udgjorder et perfekt kattetv.. Så var Monse godt underholdt og jeg kunne i ro og mag lave aftensmad ^^ total win win ;)


Savage garden

Det er lidt komisk.. Det er lige gået op for mig at når kærlighedslivet forvirrer mig så hører jeg åbenbart savage garden o.O
Altså resten af tiden siger det mig bare ikke så meget, men så er der de her øjeblikke hvor man måske ikke helt har styr på hvad der sker inde i en og i sådanne perioder giver deres musik pludselig meget mening..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar